KLIK DISINI UNTUK MELIHAT SEMUA ARTIKEL

Video kutuk2 Abby Abadi tersebar



Aku nampak di satu blog umno. Depa kutuk Abby Abadi. Apatah yang depa anti dan menyampah sangat kat Abby Abadi aku pun tak faham. Kalau nak diikutkan banyak jek beb artis yang masuk bn. Bahkan lebih ramai artis yang sokong bn berbanding sokong pas. So nak dengki pasai pa?

Lepas tue siap sebarkan gambar2 lama dia plak. Gambar2 percutian dia dengan seseorang larh, ungkit mengungkit kisah dia dengan norman larh apa lah. Langsung takde kaitan dengan dia pada hari neh. Bahkan sekarang neh bukan bloggers umno jek dok kutuk2 Abby Abadi, malahan dengan ustaz2 dan ulama muda umno pun dok sindir2 dan perli2 Abby Abadi.

Apa yang special kat Abby Abadi neh ek? Boleh dikatakan dia larh artis paling kuat dikutuk oleh bloggers umno dan geng2 umno selepas berhijrah dan memilih untuk berjuang di dalam pas. Kena kaji neh. Aku kena siasat dalam2 kenapa.

Kalau nak di ikutkan memang banyak dah artis2 yang masuk pas tapi takde lah kena kutuk kaw2 macam abby. Mesti ada sesuatu neh yang menyebabkan bloggers umno mengamok habis sebab abby abadi masuk pas. Owhh.. adakah mungkin sebab dia cantik + muda + single?

Ceh.

Tue bukan cara nak masuk jarum wahai bloggers umno + ustaz2 umno + ulama muda umno. Orang kata kalau lelaki nak mengorat pompuan satu2 pompuan tue, dorang akan sesaja kutuk kaw2 padahal dalam ahti sayang dan suka kat pompuan tue. Melihatkan layanan yang abby abadi terima dari geng2 umno, aku yakin analisis aku benar. Siyes neh beb.

kah kah kah

Dan aku berharap sangat2 agar abby, berhati2lah. Bila bercakap pasal lelaki tak kira lah samada mereka umno dan pas, bn or pr, mereka tetap lelaki dan ianya sama jek beb.

kah kah kah

Sumber: http://amenoworld.blogspot.com/

 
Load Counter