KLIK DISINI UNTUK MELIHAT SEMUA ARTIKEL

PAS Perak perlu hati-hati dengan Bekas SU DUN Abdullah Anthung.



Hari ini heboh dengan kisah apa yang berlaku semalam dimajlis H-tee PAS di Hotel Hill City Ipoh, geng Media Perak ajak aku pergi semalam, tetapi sayang aku ada hal lain yang lebih penting, sepatutnya aku dah plan ke Kota Bharu semalam,, itu pun terpaksa batal juga...  


Bila buka FB, tengok dah keluar cerita Abdullah Anthung insan yang sama turut terlibat dalam kes rampasan negeri Perak 2009 lalu turut ada bersama. 



Memang, aku tak mengenali Abdullah Anthung ni secara dekat seperti mana aku mengenai Nizar Adun Pasir Panjang,,, 
Tetapi tolonglah,, kenapa hati kecilku seolah-olah meronta ada sesuatu yang tak kena, mungkin juga sekadar bisikan jahat syaitan,, tetapi tak salah Pimpinan PAS berhati-hati dalam soal perjuangan Islam ni, musuh-mush Islam tak akan senang dengan kebangkitan Islam.... 
Yang paling cantik, si Dolah ni kena buat Kenyataan Akbar, panggil semua akhbar cerita perkara sebenar, apa peranan yang ia lakukan,, kalau berasa bersalah minta aaf,, janganlah dok pi buat hemoi kat program PAS  kemudian buka cerita,, masaalah ini bukan dengan dengan PAS sahaja, tetapi dengan semua rakyat Perak penyokong Pakatan Rakyat..
Jikalau teringin sangat nak jadi ahli PAS, silakan,,, tetapi kalau ada hati nak jadi calon PAS, rasanya tunggu dulu, banyak lagi calon-calon yang lebih layak.... yang lebih senior, yang lebih lama setia dengan dengan parti... 

 
Load Counter