KLIK DISINI UNTUK MELIHAT SEMUA ARTIKEL

Pelabur asing lari atau pelabur masuk ke perak?

Sebenarnya dari pagi tadi gua pantau persidangan dun perak melalui fesbuk idham lim, yb titi serong. apa yang berlaku sepanjang persidangan dapat diketahui dengan jelas setiap kali beliau update status. contohnya isu pelabur asing lari seperti yang gua printscreen di bawah ni.




Tiba tiba di utusan online, yang memetik berita bernama keluar berita di bawah. kah kah kah! apa kejadah ni woi? sebagai seorang yang berfikiran anti utusan syaitan, maka secara auto gua tak percaya berita di bawah ni. tapi memandangkan raja nazrin hanya membaca teks, jadi gua pun sengih je la. takkan nak maki pulak ye dak?





Kalau ikut ceritanya, 5396 peluang pekerjaan baru dijangka dapat diwujudkan. dijangka? gua orang perak gua tau la woi. member gua yang di ipoh pun dah mula mesej di fesbuk gua tanya kalau kalau ada kerja kosong di lembah klang. apa cerita ni zambry! budak yang mesej gua tu dari sekolah rendah tak pernah keluor perak. tapi sebab dia dah dewasa dan hidup semakin sempit, jadi dia nekad nak berhijrah ke tempat yang ada peluang pekerjaan, dan dibayar setimpal dengan kelulusan dia..

Sumber: http://semutmalaysia.blogspot.com/

 
Load Counter